jueves, 21 de mayo de 2009

"Planetaren ordua"

Planetaren Ordua

“Planetaren Ordua” WWF-ek sortutako gertakizun bat da. WWF-ek lortu nahi du jendea kontzientzatzea zer gertatuko litzaioke benetan argi guztia galduko bagenu. Horrezgain beste arrazoi bat dago energia aurreztearena, batzuetan jotzen ditugu errudun politikariak eta guk batzuetan ez dugu aurrezten

Nire ustez gertakizun hau oso ondo dago jendea aurrezteaz abisitzeko. “Planetaren Ordua” eginkizun sinboliko bat baino ez da, baino, eginkizun hau egunero egiten badugu, eta egunero-egunero energia aurrezten badugu, azkenean ingurumenari eta gure “poltsikoei” lagundu diezaiokegu pentsatzen dut. Bestalde, zenbait pertsonak ez datoz bat nire iritziarekin, baraien uste “Planetaren Ordua” lolakeri bat dela esaten dute eta gainera esaten dute errudun bakarrak politikoak direla. Horrezgain batzuetan pertsona horiek beti besteei errudun jotzen dutenek, gehien kontaminatzen dutenak dira. Begi bistan dago ni gertakizun honen alde nagoela eta nire jarrera azaltzeko zenbait argudio esango dizuet.

Hasteko energia aurresteko gai izango bagina berotegi efektua txikiagotuko genukeen eta gainera horrela aureztuko genuke dirua ere, batzuetan oso gareztiak dira eta energia baliabide horiek. Esandakoaz gain gutiok lagundu behar dugu pixka bat, bakoitzat pixka bat egiten badugu guztiak, azkenean gauza asko egingo genuke.

No hay comentarios:

igeriketa gasteiz

igeriketa gasteiz